Vooravond van een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Alice Verhoef - WaarBenJij.nu Vooravond van een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Alice Verhoef - WaarBenJij.nu

Vooravond van een nieuw avontuur.

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

28 Februari 2016 | Nederland, Veenendaal

Over ruim een week begint voor mij een nieuw avontuur. Een avontuur waar ik al lange tijd van gedroomd en voor gebeden heb.
Ruim 4 jaar geleden heb ik in Nepal ontwikkelingswerk mogen doen en sindsdien bleef een vlammetje in mijn branden om dit bijzondere, mooie en heftige werk weer te mogen doen. Dit keer ga ik werken in een opvangtehuis voor baby’s en kinderen met HIV / AIDS. Een nieuw avontuur waar ik veel zin in heb. Een spannend avontuur, maar vooral een mooi avontuur!

Op deze blog zal ik proberen om regelmatig wat te schrijven over mijn belevenissen en ervaringen in Uganda.

  • 02 Maart 2016 - 00:50

    Margriet:

    Lieve Alice,

    Heel veel plezier, succes en sterkte gewenst. Ik ga je volgen.
    Liefs

  • 02 Maart 2016 - 19:44

    Evelien:

    Lieve Alice , heel veel plezier in de uitdaging die voor je ligt.
    Ik zal voor je bidden en aan je denken.

    Liefs Eef

  • 02 Maart 2016 - 19:49

    Heline:

    Lieve Alice,

    Onwijs tof dat deze kans naar Uganda op je pad gekomen is.

    Ik wens je heel veel succes de komende tijd daar, be careful en pas goed op jezelf!

    We bidden voor je,

    Liefs,
    Annold & Heline

  • 02 Maart 2016 - 19:55

    Anouschka:

    Hoi Alice,

    Wat super gaaf! Ik wens je onwijs veel plezier en succes op dit avontuur!
    Ik ga zeker je blog volgen!

    liefs, Anouschka

  • 02 Maart 2016 - 20:02

    Deborah:

    Ik ga je volgen hoor!!!!
    Heel veel succes!
    xxx deb

  • 02 Maart 2016 - 20:10

    Andrea:

    Top Alice, ga je volgen hoor, mooi. dat je dit gaat dien! Gods zegen bij je werk!

  • 02 Maart 2016 - 21:39

    Tara Wierda:

    hi Alice,

    Wat geweldig dat je dit doet. Ik kijk uit naar je verhalen en ervaringen.
    Voor nu een goede en veilige reist!

    Groet Tara


  • 06 Maart 2016 - 18:10

    Anuschka:

    Hi Alice,

    Wat super dat je dit doet! Ik wens je een goede reis en een hele mooie tijd!
    Ik zal zeker je blog volgen!

    Liefs,

    Anuschka

  • 08 Maart 2016 - 12:18

    Clarice & Patrick:

    Hey Alice ^^,

    We hopen dat je heenreis voorspoedig is geweest en we wachten vol spanning op je eerste schrijven vanuit Uganda op deze blog.

    Liefs,

    -x-

    Patrick & Clarice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alice

Ik ga voor 8 weken naar Uganda om daar te werken in een opvangtehuis voor baby's en kinderen met HIV / AIDS.

Actief sinds 28 Feb. 2016
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 5112

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Mijn avontuur in Uganda

Landen bezocht: