De tijd is omgevlogen! - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Alice Verhoef - WaarBenJij.nu De tijd is omgevlogen! - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Alice Verhoef - WaarBenJij.nu

De tijd is omgevlogen!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

23 April 2016 | Oeganda, Soroti

Nog één dag werken op deze mooie plek. Nog twee nachten slapen in ‘mijn huisje’. Voor de laatste keer de was gewassen met de hand. Mijn koffer is al bijna ingepakt.

Komende maandagmorgen zal ik afscheid nemen van Amecet. Een bijzondere plek, met bijzondere mensen. Ik voel me dankbaar, en gezegend, dat ik dit bijzondere werk heb mogen doen. De weken zijn hier omgevlogen. Ik heb hier genoten, geleerd en veel meegemaakt. Mooie dingen en ook de keerzijde van het leven (wat jullie hebben mogen lezen in mijn blogs). Ik heb gemerkt dat God mij elke dag de kracht heeft gegeven om te kunnen zorgen voor de baby’s en kinderen hier.

Komende week zal ik de toerist gaan spelen in Uganda voordat ik weer terug kom naar Nederland. Een week om alvast los te komen van Amecet en nog te genieten van dit bijzondere land.

Ik vind het bijzonder hoe mijn ouders, zusjes en de rest van de familie op een afstand hebben meegeleefd. Daarnaast hebben ook de berichten op Facebook, mails en appjes van vrienden en collega’s mij goed gedaan. Wat fijn dat jullie zo meegeleefd hebben! Dit heeft veel betekend voor mij.

  • 23 April 2016 - 18:42

    Eelke:

    Sterkte morgen Alice! Geniet van het land en al het moois wat het te bieden heeft. Ik kijk uit naar je live verhalen! Pas goed op jezelf en tot gauw

  • 23 April 2016 - 21:15

    Tara Wierda:

    Hi Alice,

    De tijd is inderdaad om gevlogen.
    Fijn dat je nog een week hebt om even los te komen en wat te zien van het land.
    Ik wens je een hele fijne week en goede terugreis.
    En ik praat graag in Ndpederland met je bij ;-)
    Groet Tara

  • 23 April 2016 - 21:42

    Opa En Oma:

    Sterkte bij het afscheid nemen van je kindertjes. Fijne dagen toegewenst. Wij kijken met verlangen naar je uit en naar je ontroerende verhalen. Veel liefs Opa en Oma


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alice

Ik ga voor 8 weken naar Uganda om daar te werken in een opvangtehuis voor baby's en kinderen met HIV / AIDS.

Actief sinds 28 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1413
Totaal aantal bezoekers 5134

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Mijn avontuur in Uganda

Landen bezocht: